Najveći lanac burger restorana za pravu gastro uživaniciju.
Najfiniji burgeri u vašem centru Supernova Garden Mall
Submarine ekipa želi stvoriti razliku u svemu što radi. razmišljaju izvan okvira i ponosni su na svoju originalnost. Uče, napreduju i postavljaju nove trendove, te poštuju i potiču multikulturalnost i različite poglede na svijet. Važno je naglasiti i da svaki član Submarine tima može napredovati ako ima želje, volje i ambicije. Iako ih posao povezuje, naglašavaju kako su s vremenom svi postali prijatelji i ekipa koja je uvijek spremna učiniti svaki dan posebnim. Submarine je jedini hrvatski burger brand uvršten na kartu 50 najboljih burgera svijeta na temelju istraživanju britanskog turističkog portala Big7 Travel te jedina hrvatska netehnološka tvrtka koja se našla na prošlogodišnjem popisu 1000 najbrže rastućih tvrtki koje je objavio Financial Times.
Većina namirnica dolazi s lokalnih obiteljskih gospodarstava, pri čemu se održava kontrola kvalitete, te osigurava kraći put od polja do stola. Takvom praksom ulaže se i u lokalnu proizvodnju te se vjeruje u domaću kvalitetu. Junetina dolazi s hrvatske farme, pecivo iz okolice Zagreba, krumpir iz Like, sir iz Podravine, kobasica iz Slavonije, tartufi iz Istre, panceta iz Dalmatinske zagore… Zbog toga, Submarine burgeri ne sadrže aditive, GMO, niti bilo koji drugi štetni sastojak.
Najveći lanac burger restorana
Submarine Burger, najveći domaći lanac burger restorana, već osmu godinu pokazuje kako korištenjem lokalnih i prirodnih sastojaka mogu stvoriti burger koji je drugačiji, ukusan i kvalitetan.
Submarine je put u svijet zdravih burgera započeo 2014. godine. Željeli su stvoriti društvo koje cijeni kvalitetne prirodne namirnice i lokalni rad, društvo koje zna cijeniti rapsodiju okusa u svakom zalogaju te naposljetku – društvo koje ne pristaje na kompromise.
Tu gurmanska odvažnost ne staje. Kontinuirano se istražuju mogućnosti kvalitetnih lokalnih namirnica i predano rade na kreiranju inovativnih jela (burgeri s umakom od tartufa i sl.) čime ruše stereotipe o nezdravoj fast food prehrambenoj kulturi.